سوابق آموزشی

  • دارای ۱۰سال سابقه تدریس حرفه ای در سازمان ها و دانشگاه های کشور
  • موسس و مدیر برند آموزشی” کافه آگاهی” با اجرای بیش از ۱۶۰کارگاه آموزشی هفتگی در زمینه توسعه فردی، روابط بین فردی و 32 دوره گروه درمانی با رویکردهای موج سوم با محوریت روان شناسی مثبت نگر از 1393 تا کنون
  • مدرس در شرکت نفت فلات قاره، شرکت پالایش و پخش نفت ایران، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت مپنا، بانک ملی ایران، شهرداری اصفهان،  شرکت پتروشیمی بندر امام، شرکت نفت و گاز پارس، شرکت توکا فولاد، انجمن پزشکان ایران، انجمن پرستاران ایران،‌ سازمان هوا و فضا، بانک قرض الحسنه مهر ایران، شرکت واگن پارس، شرکت ایرانسل، شرکت فولاد خوزستان، مجتمع صنعتی ماموت، مجتمع صنایع ومعادن احیا سپاهان، شرکت موننکو ایران، شرکت همکاران سیستم، شرکت نوو نوردیسک، شرکت هنکل ،شرکت رنو ای سی پارس، شرکت طلوع پخش آفتاب(TPA)، شهرداری تهران، شرکت فومیران، شرکت بهین آور،شرکت نساجی پوشان، گروه دانا انرژی، مدرسه بین المللی کسب وکار تهران، گروه ماندگار، گروه ماروس،سازمان بهزیستی ایران، شرکت دفتین، شرکت BAT، شرکت چارگون

مقالات

 

 

دکتر پیمان رحیمی نژاد

  • Evaluation of Quality of life Therapy Effectiveness in Contrast to Psycho Sexual Education on Sexual Self-Concept of Iranian Women. Iranian Red Crescent Medical Journal.2016.morch 06
  • بررسی رابطه بین سبک های رهبری اخلاقی ،حمایتی و ستمگرانه با سرمایه روان شناختی. در دست داوری
  • بررسی برنامه های ذهن آگاهی،روان درمانی مثبت نگر و تاب آوری پنسیلونیا در نوجوانان
  • بررسی رابطه بین سبک های رهبری اخلاقی ،حمایتی و ستمگرانه با اثربخشی سازمانی. دومین کنفرانس تحقیقات علمی جهان در مدیریت، حسابداری، حقوق و علوم اجتماعی.1396.(ISC)
  • اثربخشی برنامه تاب‌آوری پنسیلوانیا بر کاهش علائم افسردگی، اضطراب، استرس و نگرش‌های ناکارآمد و افزایش خوش‌بینی در دانشجویان. مجله روان شناسی کاربردی دانشگاه شهید بهشتی.1394
  • اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر رضایت از زندگی، خوش‌بینی و عواطف مثبت در دانشجویان .فصلنامه مطالعات روانشناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبائی.1393
  • اثربخشی برنامه تاب آوری پنسیلوانیا بر سبک های اسنادی و سازگاری روان شناختی دانشجویان-مجله روان شناسی کاربردی.1393
  • اثربخشی برنامة مداخله ای ایمن‌سازی روانی دانشجویان در برابر تجربه‌های هیجانی منفی بر اساسِ الگوی پیشگیری پنسیلوانیا- فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی.1393
  • رویکرد روانشناسی اجتماعی سازمانی در سازمان ها.فصلنامه احیا. ۱۳۸۹.مقاله مروری