کلینیک سکس تراپی هیربد میتواند بصورت کامل به شما در این زمینه کمک کند ولی در بسیاری از موارد تا وقتی که رابطه ی جنسی کمرنگ نشود، اهمیت آن برای طرفین بارز نمی شود.

با وجود پیشرفت های جدی که در مطالعات و درمان مشکلات جنسی از اواخر قرن بیستم صورت گرفته است، مشکلات در این حوزه همچنان به میزان زیادی پنهان باقی مانده و طرفین درگیر به ندرت یا با تاخیر به متخصص مراجعه مینمایند.

سکس تراپی شاخه ای از خدمات روان شناختی است که به افراد و زوج ها کمک میکند عواملی را که بر رابطه و رضایت جنسی آنها تاثیر گذاشته شناسایی و درمان کنند.

هدف کلینیک سکس تراپی هیبرد کمک به مراجعین در راستای رفع چالش های جسمی و عاطفی ناشی از مشکلات جنسی، و داشتن روابط رضایت بخش زناشویی و جنسی است.

نکته حائز اهمیت در مورد اختلال های جنسی آن است که در زوج ها، مشکل زن یا مرد یک مشکل دو جانبه بوده و در واقع “مشکل مشترک زوج” محسوب می­شود. بنابراین اصل مهم و اثربخش در درمان، همکاری زوج و حذف فشار بر یکدیگر است که کمک می­کند با استفاده از تمرین های مدون، عملکرد رضایت بخش جنسی برای زوج حاصل شود .

اگر روند درمان، همراه با علاقه و صمیمیت میان زوج و بدون شماتت و سرزنش کردن یکدیگر طی شود، نتیجه درمان رضایت بخش خواهد بود.