دانلود آهنگ جدید ساسی با نام آلزایمر با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ آلزایمر از ساسی

 

 

دانلود آهنگ آلزایمر از ساسی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

دانلود آهنگ جدید ساسی آلزایمر

 

متن آهنگ جدید ساسی با نام آلزایمر

 

تو با اون چشای وحشیتو صدای خش دارت دادی منو به باد
ستاره ها نور میفرستادن برای عشق ما
اما تو رفتیو کردی اشتباه به خدا
منو تو کنار ساحل لم میدادیم به عشق هم
نگاه میکردی چش تویه چشم منو چه فاز میدادی ناز
یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات
یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات
یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات
یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات
شبو روزا خستم فعالیت اصلا
فک کنم که از دست برم اینقد که خوردم رو دست من
من اون چشای آبیتو میخوام
من همه بی تابیتو میخوام
من دست کشیدن روی موهای نازتو
وقتی خوابی میخوام
یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات
یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات
یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات
یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات
این گذشته ی لعنتی داره عشقمو میکوبه
یه آلزایمر شدید اگه بگیرم چه خوبه
یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات
یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات
یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات
یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات