دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن با نام من مثل دیونه هام با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ من مثل دیونه هام از ساسی مانکن

 

دانلود آهنگ من مثل دیونه هام از ساسی مانکن با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن من مثل دیونه هام

 

متن آهنگ جدید ساسی مانکن با نام من مثل دیونه هام

دوباره.… نبودن تو کنارمنو…

دوباره …پیش کشیدن قبلنو…

دوباره.بحثای قبلا…

دوباره ساز رفتن…

مثل دیونهام..

ما مثل دیونه هایم..

مثل دیونه هام…

هنوز کاردارها…

نقاشیتو میگم…

مثل دیونه ها تا صبح نگاش کردم…

تا بیبینمت… مثل گل بودی کشیدمت…

هنو در خونه بازه .…رو میزه!!

هلوهوله حاضر مثل تو گیجه…

نه نمیادش.. گفته توضیح میده به وقتش…

الان.خوابه چون که غلت زده رو تختش…

دیونم په دیگه کش نده…

بازم عوضی تر شدی …

من عصبی تر…

تمیز.خیانت میکنی…من حبلی تر از دیروزمم…

ببین دیونتم ..این که دیونم نیستی میسوزتم…

دوباره.. نبودن تو کنارمنو…

دوباره …پیش کشیدن قبلنو…

این دقیقه ها.. سخت میگذرن ..چرا نمیرم ها…

خیلی.عجیبه ها…تو اونور با غریبه ها…

بیخیال منی که رنگم بریده.آهههه..

مثل دیونه هام …مثل دیونه هام… مثل دیونه هام…

پول دلیلش بود نه..اون پریدو زود رفت…

منو ندیده بود اه…قرار نبود که به این زودی وابده…

جلو من راه بره…تو آفساید رابطه…

جالبه..این حرفا که میزنن راجع بهت…

همه داره واقعیت… توگفتی بیا ازنوع شروع بکنیمو تا طلوع بدوایم…

بس کن ..گفتم پشیمونیت خیلی نزدیکه.. اگه قرار بود بمونی نمیرفتی که…

دل منو بشکونی خودت خوش باشی الان با یه مرتیکه…

دوباره.. نبودن تو کنارمنو…

دوباره …پیش کشیدن قبلنو…

این دقیقه ها.. سخت میگذرن ..چرا نمیرم ها…

خیلی.عجیبه ها…تو اونور با غریبه ها…

بیخیال منی که رنگم بریده.آهههه..

مثل دیونه هام …مثل دیونه هام… مثل دیونه هام…