دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی با نام چشمامو بستم با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ چشمامو بستم از میثم ابراهیمی

 

دانلود آهنگ چشمامو بستم از میثم ابراهیمی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی چشمامو بستم

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی با نام چشمامو بستم

 

یکی همیشه هست که عاشق منه

نگام که میکنه پلک نمی زنه

تنهاست خودش ولی تنهام نمیزاره

دریا که چیزی نیست عجب دلی داره

با گریه هام میاد غمامو حل کنه

نزدیک میشه تا منو بغل کنه

از آسمون شب خیلی پایین تره

درو که واکنی خدا پشت دره

چشمامو بستم از کنارش رد شدم

چشماشو بست تا نبینه رد شدم

هر کاری میکنم ازم نمگیذره

حسی که بین ماست از عشق بیشتره

نامهربونی با دلم نمی کنه

به هیچ قیمتی ولم نمیکنه

یه قطره اشکمو که میدرخشه باز

بهونه میکنه منو ببخشه باز

چشمامو بستم از کنارش رد شدم

چماشو بسته تا نبینه بد شدم

حسی که بین ماست از عشق بیشتره