دانلود آهنگ جدید نریمان با نام وقتی تو نیستی با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ وقتی تو نیستی از نریمان

 

دانلود آهنگ وقتی تو نیستی از نریمان با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

دانلود آهنگ جدید نریمان وقتی تو نیستی

 

متن آهنگ جدید نریمان با نام وقتی تو نیستی

 

تویی دنیام تویی رویام
میدونی که تو رو میخوام
نبینم که بگی تنهام
با تو خواب نداره چشمام

حال قلب من پیش تو خوبه
واسه عشق تو داره میکوبه
از کنار تو نمیرم جایی
شبا با چشمات میشه رویایی
با تو احساس عاشقی دارم
جایی جز شونه ات سر نمیذارم
وقتی که آروم تو میای پیشم
دوباره انگار عاشقت میشم

تویی دنیام تویی رویام
میدونی که تو رو میخوام
نبینم که بگی تنهام
با تو خواب نداره چشمام

برات انقده دیوونم
که بی تو من نمیتونم
یه لحظه حتی تنهاشم
دلم میخواد که باهات باشم
نگام کردی دلم رفتو
با تموم مشکلم رفتو
میخوام روزای من باهات سَر شه
میخوام دنیام از این قشنگ تر شه

تویی دنیام تویی رویام
میدونی که تو رو میخوام
نبینم که بگی تنهام
با تو خواب نداره چشمام