دانلود سریال معراجی ها با لینک مستقیم و کیفیت عالی پخش شده از شبکه یک سیما

قسمت اول اضافه شد

 

 

دانلود سریال معراجی ها با لینک مستقیم و کیفیت عالی

موضوع : طنز

سال انتشار : 93

مدت زمان : 40 دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : 300

کارگردان : مسعود ده نمکی

بازیگران : محمدرضا شریفی‌نیا، رضارویگری، حمید لولایی، دانیال عبادی,بهاره افشاری,مهران رجبی،علی صادقی, غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، سیدجواد هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، کاوه خداشناس، امیر نوری، پندار اکبری، محمود عزیزی، عباس محبوب، حسین مهری، مجید مشیری، مجید شهریاری، اصغر نقی‌زاده، یوسف قربانی، بشیر ادریسی، سهراب یاری، محسن جهان‌ثانی، حسین کرمی، اسماعیل سلطانیان، روزبه معینی، علی منجزی، عرفان برزین، پوراندخت مهیمن، مریم کاویانی، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی، فریبا نادری، هما خاکباش، گیتی معینی و ساقی زینتی

 

خلاصه داستان : قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند.

نسخه سینمایی «معراجی‌ها» به طور کامل با نسخه سریالی آن متفاوت است و داستان این دو اثر هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارد و طبق شنیده‌ها نیز احتمال ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی «معراجی‌ها» نیز در سال آینده وجود دارد.  ابتدا معراجی ها در قالب فیلمی در سینما های ایران اکران شد و با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد . در حین فیلم برداری نسخه سینمایی نسخه سریالی معراجی ها با بازیکران بسیار بیشتر و داستانی متفاوت تر فیلم برداری شد .

پخش سریال معراجی ها از امشب در 30 قسمت 45 دقیقه ای در شبکه یک سیما پخش می شود و هر شب ساعت 22:20 شاهد پخش دومین سریال مسعود ده نمکی پس از دارا و ندار خواهیم بود .  در مراحل ضبط سریال سر صحنه «معراجی‌ها»حادثه ای  رخ داد که به یکی از فجایع سینما و تلویزیون ایران تبدیل شد. شرح حادثه از این قرار است که صبح روز ۱۸ دی در شهرک سینمایی دفاع مقدس محل تصویربرداری «معراجی ها» انفجاری رخ داد که بر اثر این انفجار TNT تعدادی از عوامل این فیلم سینمایی کشته شدند.  «معراجی‌ها» به مناسبت هفته دفاع مقدس از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

دانلود سریال معراجی ها